عصر خودرو

در معاملات روز گذشته به ثبت رسید؛

سکه تحویل اسفند امسال، یک میلیون و ۱۴۶هزار تومان

عصر بازار- طی روز گذشته سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران با نوسان قیمت رو به رو شدند.

سکه تحویل اسفند امسال، یک میلیون و ۱۴۶هزار تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بورس کالای ایران، در اولین روز هفته معاملاتی، دلار با 6 تومان افزایش به قیمت 3 هزار و 554 تومان رسید، این در شرایطی است که روز جمعه اونس با 3 دلار افزایش به یک هزار و 321 رسیده بود، اما با وجود روند مثبت متغیرهای تاثیر گذار بر قیمت سکه بازار نقدی و آتی با روند متغیر قیمت ها رو به رو شد.

    به این ترتیب سکه در سررسید شهریورماه با نرخ یک میلیون و 111هزار تومان معامله شد اما تغییر قیمتی را طی این روز تجربه نکرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با رشد 0.03 درصدی به قیمت یک میلیون و 121هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل دی نیز با قیمت یک میلیون و 132 هزار تومان معامله و با افزایش 0.1 درصدی رو به رو شد. قرارداد تحویل اسفند با 0.02 درصد افت به قیمت یک میلیون و 146 هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اردیبهشت ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و 164 هزار تومان معامله شد و افزایش 0.04 درصدی را به ثبت رساند.

    حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته در بورس کالای ایران به 2هزار و 888 قرارداد و ارزش آن به بیش از 335 میلیارد ریال رسید.

    همچنین بهای سکه در بازار نقدی نیز طی روز گذشته با نوسان رو به رو شد، به طوری که سکه بهار آزادی با کاهش جزیی هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 110 هزار تومان رسید.

    همچنین نرخ ربع‌سکه نسبت به روز پنجشنبه گذشته دو هزار تومان افزایش یافت و با قیمت 292 هزار تومان به فروش رسید.

    این در حالی است که قیمت هر گرم طلای 18 نسبت به روز گذشته 138 تومان کاهش یافت و با قیمت 112 هزار و 780تومان معامله شد. همچنین قیمت نیم‌سکه و سکه گرمی نیز تغییر نکرده و به ترتیب با نرخ 563 هزار تومان و 181 هزار تومان به فروش رسید.

    برچسب ها