عصر خودرو

معاون اقتصادی مالی گروه مپنا مطرح کرد ؛

نیروگاه سنندج سال آینده وارد بورس می شود

عصر بازار- محسن میرزایی معاون اقتصادی مالی گروه مپنا در نشست خبری شرکت بورس به مناسبت نهمین سالروز عرضه سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار تهران حضور یافت.

نیروگاه سنندج سال آینده وارد بورس می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، محسن میرزایی در خصوص برنامه و طرح های توسعه ای گروه مپنا در پاسخ به خبرنگار "عصربازار" گفت: در طرح¬های آتی تمرکز عمدتا روی واحد های بزرگ است.
    وی خاطرنشان کرد: در گذشته توربین کلاس E زیمنس  ساخت و بومی سازی شد و در حال حاضر نیز کلاس F شروع و به زودی شاهد نصب و راه اندازی اولین واحد های آن در نیرو گاه بندرعباس خواهیم بود.
    محسن میرزایی عنوان کرد: مدل تکنولوژی و ساخت کلاس F تقریبا مشابه کلاس E بومی سازی خواهد شد.
    وی بیان کرد: در حال حاضر گروه مپنا در صنعت ریلی برنده سیستم سیگنالینگ، کنترل خط 6 مترو شده است و به محض امضا قرارداد از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.
    معاون اقتصادی مالی گروه مپنا تصریح کرد: در صورتی که سهامداران با دیدگاه حفظ ثروت وارد سهام شوند، به طور قطع شرکت مپنا برای سرمایه گذاری خوب و مناسب ارزیابی می شود. این در حالی است که، سرمایه گذاری برای بازده های کوتاه مدت در مپنا و شرکت هایی از این قبیل مطرح نمی¬شود.
    محسن میرزایی در خصوص مذاکرات با شرکت های خارجی نیز گفت: پس از برجام در راستای فعالیت های گذشته «توسعه و انتقال تکنولوژی» عمدتا با شرکت زیمنس مذاکره شده است.
    وی درباره مطالبات شرکت نیز گفت: پایان سال 94 با بیش از 6 هزار میلیارد تومان مطالبات از دولت پشت سر گذاشته شد. در سال جدید نیز وزارت نیرو از محل اوراق خزانه رقمی بالغ بر 512 میلیارد تومان در دستور کار جهت واگذاری به شرکت قرار داده است.
    معاون اقتصادی مالی گروه مپنا اذعان داشت: نیروگاه عسلویه به عنوان اولین نیروگاه ایران در بورس عرضه شد و نیروگاه سنندج نیز برای سال آینده در بورس عرضه خواهد شد.
    محسن میرزایی با اشاره به هیئت مدیره شرکت نیز اظهار کرد: همگام با تغییر سهامداران بالا دستی اعضای هیئت مدیره تغییر می کند و هیئت مدیره مپنا متشکل از اعضای آستان قدس و عباس علی آبادی مدیر عامل این شرکت بود. اما در حال حاضر با توجه به حکم دادگاه اعضای هیئت مدیره تا معرفی هیئت مدیره جدید از انجام مسئولیت‌ها خود را معاف کرده‌اند.
    وی افزود: علت بسته بودن نماد گروه مپنا مشخص نیست چرا که اطلاعات و شفافسازی های لازم به بورس ارسال شده است.

    برچسب ها