عصر خودرو

در روز پایانی معاملات انجام شد:

۶۰۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال داد و ستد در بازارهای فرابورس

عصر بازار: در جریان داد و ستد روز چهارشنبه، ۱۲ هزار و ۲۳۸ نوبت معامله به ارزش ۶۰۵ میلیارد ریال در فرابورس انجام شد.

۶۰۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال داد و ستد در بازارهای فرابورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، معاملات 4 شهریورماه بازارهای فرابورس ایران در حالی به پایان رسید که 220 میلیون ورقه بهادار به ارزش 605 میلیارد و 680 میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

    امروز همزمان با گشایش نماد بیمه کوثر در بازار دوم و کشف قیمت یک هزار و 750 ریالی، بیشترین حجم و ارزش معاملات فرابورس که معادل 70 میلیون و 10 هزار سهم به ارزش 122 میلیارد و 580 میلیون ریال بود، به این سهم اختصاص یافت البته نماد معاملاتی بیمه کوثر پس از معامله سهام تعهد شده، متوقف شد.

    در روز پایانی معاملات هفته، آیفکس افت دیروز خود را جبران کرد و با رشد 1.6 واحدی به عدد 728.39 رسید.

    همچنین، سهام بیمه کوثر به همراه معادن مس تکنار و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان بیشترین افزایش قیمت و سهام صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

    همچنین، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، نفت ایرانول، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 123 هزار و 60 سهم رقم زد و داد و ستد 25 هزار و 430 ورقه اجاره سه ماهه مپنا در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

    علاوه بر این، اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازه 700 تا 720 هزار ریال خرید و فروش شد.

    برچسب ها