عصر خودرو

نعمت زاده خبر داد:

ایران هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری خارجی ندارد

عصر بازار: آماده هستیم بازار خود را برای تولید مشترک در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم و در این مسیر ایران هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بنگاه‌ها حتی با مالکیت صد درصدی خارجی‌ها برای مالکیت زمین به منظور تولید ندارد.

ایران هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری خارجی ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در گفت وگو با روزنامه «ایل سوله ونتی کواترو اوره» از مشارکت شرکت های کوچک و متوسط ایتالیایی برای سرمایه گذاری مشترک استقبال کرد.

    وی گفت: از آنجایی که هدف ما برای سرمایه گذاری مشترک، جذب سرمایه های خارجی و تولید کالا به منظور عرضه در بازارهای جهانی است، جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه گذاران محدودیتی قائل نمی شود، حقوق مالکیتی از جمله حق مالکیت آنها بر زمین را در کنار سایر حقوق سهامداران تضمین می کند.

    زیر صنعت افزود: آماده هستیم بازار خود را برای تولید مشترک در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم و در این مسیر ایران هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در بنگاه‌ها حتی با مالکیت صد درصدی خارجی‌ها برای مالکیت زمین به منظور تولید ندارد.

    ایل سوله ونتی کواترو اوره نوشت، وزیر صنعت ایران، نفت و گاز را یکی از زمینه های مهم همکاری میان رم و تهران خواند و گفت: ما همواره با شرکت نفت ایتالیا «انی» و دیگر صنایع ایتالیایی فعال در بخش پتروشیمی و به ویژه بخش پلیمرها همکاری خوبی داشته ایم و از تقویت این روابط استقبال می کنیم.

    وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشور و ملت ایران می تواند همکار خوب و استراتژیک برای کشورهای اروپایی باشد، گفت: هم اکنون هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری خارجی در کشور وجود ندارد.

    نعمت زاده در روز ملی ایران در اکسپوی میلان افزود: سفر وزرای خارجه و توسعه و اقتصادی ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی به ایران در چند ماه اخیر همراه با هیات های اقتصادی جهت همکاری با ایران گویای این واقعیت است که کشور و ملت ایران می توانند همکار خوب و استراتژیک برای کشورهای اروپایی باشند.

    برچسب ها