عصر خودرو

تولید نفت خام مناطق نفتخیز جنوب در مرز ۳ میلیون بشکه

عصر بازار- ​مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تولید نفت خام در این شرکت در مرز ۳ میلیون بشکه در روز تثبیت شده است.

تولید نفت خام مناطق نفتخیز جنوب در مرز ۳ میلیون بشکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بیژن عالی پور در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته دولت با تشریح دستاوردهای شرکت مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: دولت یازدهم دستاوردهای متعددی داشته است اما برجسته‌ترین آن در صنعت نفت و با بازگشت خارق العاده به سقف تولید قبل از تحریمها نمایان شده است.

    وی افزود: در این راستا هم در دوره تحریم و هم در پسابرجام بر اساس یک برنامه مدون و با لحاظ تمام جوانب، اقداماتی صورت گرفت که توانستیم به یک تولید پایدار در کوتاه ترین زمان ممکن دست یابیم و این موضوع برای اکثر کشورهای تولید کننده نفت مایه شگفتی بود.

    عالی پور تصریح کرد: این شگفتی از آنجا حاصل شد که این کشورها به توان داخلی ما و ظرفیت بومی سازی در تدوین دانش فنی و ساخت تجهیزات پیشرفته مورد نیاز صنعت اشراف نداشتند.

    وی با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت در دولت یازدهم عنوان کرد: در این مدت بویژه در یک سال گذشته بخش مهمی از پروژه‌های نیمه‌تمام، تکمیل و راه‌اندازی شده و تعدادی نیز در آستانه راه‌اندازی است. همچنین بخش مهمی از خطوط لوله، تاسیسات و واحدهای فرآورشی در زمان کاهش‌های تکلیفی، تعمیر اساسی، بازسازی و ایمن سازی شده است.

    نمایشگاه هفته دولت با عنوان «دستاوردهای دولت یازدهم در خوزستان» با حضور استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد؛ این نمایشگاه هر روز از ساعت 17 الی 23 در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها