عصر خودرو

رایزنی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن با پتروشیمی جم برای همکاری در زمین بورس کالا؛

قراردادهای بلندمدت در راستای رشد تولید، صادرات و جلوگیری از خام فروشی

عصر بازار- به منظور رفع دغدغه تأمین مواد اولیه و نفوذ بیشتر در بازارهای منطقه جهت صادرات لوله و اتصالات و جلوگیری از خام فروشی براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی، توافقاتی میان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با پتروشیمی جم برای انعقاد قراردادهای بلندمدت در بورس کالا حاصل شده است.

قراردادهای بلندمدت در راستای رشد تولید، صادرات و جلوگیری از خام فروشی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن طی جلسات طولانی با مدیران شرکت پتروشیمی جم، زمینه های همکاری لازم برای انعقاد قراردادهای بلندمدت مواد اولیه پلی اتیلن پایپ گرید در بورس کالای ایران را به منظور تامین بدون دغدغه مواد اولیه فراهم کرده است.

    به این ترتیب بیوک صحاف امین، نایب رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نظر کارشناسی  رضا محتشمی پور، مدیرکل محترم دفتر صنایع تکمیلی پتروشیمی با ارسال نامه ای جویا شده است.

    در این نامه اومده است؛ با توجه به مشکلات موجود در زمینه تأمین مواد اولیه واحدهای تولید پر مصرف مواد اولیه پلی اتیلن پایپ گرید پروژه های ملی آب کشور و همچنین نفوذ بیشتر در بازارهای منطقه جهت صادرات لوله و اتصالات و جلوگیری از خام فروشی در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری، این انجمن طی جلسات طولانی با مدیران شرکت پتروشیمی جم زمینه های همکاری لازم را به شرح زیر انجام داده است.

    این انجمن می خواهد از طریق شرکت تعاونی خود با تولیدکنندگان پر مصرف عضو بطور مستقیم از طریق بورس قراردادهای بلند مدت منعقد نماید لذاچنانچه از نظر آن معاونت محترم و سایر ارگان های تصمیم گیرنده مشکلی وجود نداشته باشد، خواهشمند است ضمن بررسی موارد فوق نظر آن مدیریت را به این انجمن ابلاغ فرمایید.

    1. پایه قیمت مورد معامله قیمت های پایه اعلامی آن مدیریت

    2. نحوه پرداخت های مالی از طریق معمول و یا ال سی ریالی بانک های داخلی

    3. ظرفیت های مورد معامله براساس قراردادهای واحدهای تولیدی یا بخش دولتی و خصوصی یا تعاونی انجمن پلی اتیلن خواهد بود.

    4. براساس توافقات انجام شده با پتروشیمی جم نظر به اینکه بخشی از فروش تولیدکنندگان لوله و اتصالات به بخش دولتی مثل شرکت گاز، شرکت های آب و فاضلاب و وزارت نیرو می باشد، در صورتی که امکان داشته باشد برای جلوگیری از گردش حجم نقدینگی بالا از طریق تهاتر با سازمان های مصرف کننده انجام گردد.

    برچسب ها