عصر خودرو

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد;

ارائه تسهیلات۲۰ میلیارد تومانی به سرمایه‌گذاران مناطق محروم

عصر بازار- رئیس بنیاد مستعضفان از ارائه تسهیلات۲۰۰ میلیارد ریالی به سرمایه‌گذhران مناطق محروم خبر داد و گفت: سود این تسهیلات ۱۰ درصد است که ۵ درصد آنرا بنیاد مستضعفان تامین می‌کند.

ارائه تسهیلات۲۰ میلیارد تومانی به سرمایه‌گذاران مناطق محروم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد سعیدی‌کیا در مراسم واگذاری اسناد مالکیت 700 قطعه زمین کشاورزی و مسکونی به واجدان شرایط شهرستان میامی استان سمنان اظهار کرد:‌ مساحت این املاک یک میلیون و 214 هزار مترمربع است که در قالب 700 سند به واجدان شرایط واگذار شد.

    وی با تاکید بر این‌که این برنامه با هدف برطرف کردن مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفته است، افزود: بنیاد از طرح‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی که توجیه اقتصادی داشته باشد حمایت می‌کند.

    وی همچنین از ارائه تسهیلات 200 میلیارد ریالی به سرمایه‌گذاران درمناطق محروم خبر داد و افزود: سود این تسهیلات 10 درصد است که 5 درصد آنرا بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

    پیش‌تر علی شکریان مدیرکل اموال و املاک استان‌های گلستان و سمنان گفته بود: از این تعداد اراضی 50 فقره را زمین‌های زراعی کشاورزی با حداقل متراژ 2 هکتار و 650 فقره دیگر را عرصه‌های مسکونی تشکیل می‌دهند.

    وی ارزش ریالی این اراضی 40 میلیارد و 860 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این واگذاری در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و  بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سطح کشور انجام می شود.

    برچسب ها