عصر خودرو

وزیر نیرو اعلام کرد:

مذاکره برای احداث نیروگاه‌های با راندمان بالای ۶۰ درصد

عصر بازار- وزیر نیرو با بیان اینکه هدف اصلی صنعت برق کشور تأمین خدمات برق با کیفیت بالا است گفت: در حال مذاکره برای برخورداری از نیروگاه‌های با راندمان بیش از ۶۰ درصد هستیم.

مذاکره برای احداث نیروگاه‌های با راندمان بالای ۶۰ درصد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، حمید چیت‌چیان در سفر به استان خراسان رضوی، در آیین بهره‌برداری از 126 پروژه صنعت برق خراسان رضوی، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و تجدید میثاق با شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از تمامی همکاران شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی خراسان رضوی و شهرستان مشهد، با بیان این مطلب که صنعت برق در استان خراسان رضوی از توسعه کمی به توسعه کیفی قدم گذاشته است و این نشان از ارتقای محسوس صنعت برق کشور دارد اظهار داشت: هدف اصلی صنعت برق کشور تأمین خدمات برق با کیفیت بالا است.

    وی ضمن تاکید بر کیفیت بالا به عنوان هدف اصلی صنعت برق کشور گفت: البته در زمینه آب نیز بایستی به همین گونه عمل کنیم و همیشه مراقب باشیم تا سلامت مردم کشورمان از سوی آب‌های آلوده مورد تهدید قرار نگیرد.

    چیت چیان با اشاره به شرایط خوب استان خراسان رضوی در خصوص تأمین برق بیان داشت: ظرفیت تولید برق در استان خراسان رضوی بیش از ظرفیت مصرف استان است و صنعت برق از نظر اتوماسیون از سطح کیفی بالاتری نسبت به سایر استان‌ها بر خوردار است.

    وی ادامه داد: کاهش تلفات درشبکه های توزیع و انتقال و استفاده از سامانه‌های هوشمند در شبکه‌های برق استان خراسان رضوی از جمله اقدام‌های شایسته و قابل تقدیر است.

    وزیر نیرو همچنین بر ایمنی شهروندان و برخورداری آن‌ها از ساختمان‌های مسکونی که سامانه ارت (زمین) در آن‌ها مدنظر قرار گرفته را مورد تاکید قرار داد و افزود: در آینده تمام ساختمان‌های مسکونی بایستی از سامانه ارت و برق مطمئن برخوردار باشند.

    وی با تاکید بر این مطلب که باید با تلاش بیشتر، هزینه‌ها را کاهش و سطح خدمات را ارتقا دهیم افزود: به تازگی در حال مذاکره برای برخورداری از نیروگاه‌های با راندمان بیش از 60 درصد هستیم و به‌طور جدی این طرح را پیگیری می‌کنیم.

    برچسب ها