عصر خودرو

نامه شورای عالی امنیت ملی به بانک مرکزی درباره قرارداد FATF

عصر بازار- نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی در نامه‌ای از بانک مرکزی خواست جزئیات قرارداد FATF را به اطلاع مردم برساند گفت: از عیوب دولت این است که قراردادهای مرتبط با سرنوشت مردم را محرمانه اعلام می‌کند.

نامه شورای عالی امنیت ملی به بانک مرکزی درباره قرارداد FATF
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی  گفت: یکی از عیوب بزرگ دولت یازدهم این است که قراردادهایی که به سرنوشت مردم وابسته است را محرمانه اعلام می‌کند که از جمله آن می‌توان به بحث برجام اشاره کرد.

    وی افزود: در مذاکرات هسته‌ای که به برنامه جامع اقدام مشترک منتهی شد تیم مذاکره‌کننده تا مراحل آخر با طرف مقابل مذاکره می‌کردند اما مردم نامحرم بودند و دشمن محرم بود.

    نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم و نمایندگان مجلس تا دقیقه نود که برجام به امضا رسید هیچ اطلاعی از محتوای برجام نداشتند و دولت ‌آن را محرمانه اعلام می‌کرد.

    ابوترابی با اشاره به قراردادهای FATF خاطرنشان کرد: این قراردادهای بانکی سونامی خطرناکی از نظر امنیتی است و شورای عالی امنیت ملی در نامه‌ای به بانک مرکزی عنوان کرده است که محتوای قرارداد به اطلاع مردم برسد و این قرارداد از محرمانه بودن خارج شود.

    وی در پایان گفت:  بانک مرکزی در پاسخ به نامه شورای عالی امنیت ملی با بهانه‌ای که آورده است گفته است که ما قرارداد را امضا کرده‌ایم و با این اظهارات نسبت به خواسته شورای عالی امنیت ملی تمکین نکرده است.

    برچسب ها