عصر خودرو

منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر ظرفیت سرمایه گذاری بزرگ دارد

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم، ظرفیت سرمایه گذاری های بزرگ دارد و مشابه عسلویه است.

منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر ظرفیت سرمایه گذاری بزرگ دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، منصور معظمی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران در دیلم بوشهر افزود: این منطقه با رویکرد تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، به مساحت سه هزارو 900 هکتار احداث و دارای مزیت های بسیار برای سرمایه گذاری است.
    وی اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با شرایطی که پس از برجام ایجاد شده در مدت سه تا چهار سال آینده شاهد یک حرکت بزرگ خواهیم بود.
    وی اظهارکرد: از مهم ترین مزیت های قانونی منطقه اقتصادی شمال استان بوشهر تخفیف های مالیاتی 13 ساله برای همه سرمایه گذاری های صنعتی، خدماتی، مسکونی، رفاهی و زیر بنایی، آزادی مشارکت سرمایه گذاری و مالکیت خارجی تا سقف 100 درصد، آزادی کامل ورود و خروج، صدور آسان روادید برای اتباع خارجی و صدور گواهی مبدا توسط مدیریت منطقه است.
    معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: با بهره برداری از این پروژه در کشور، استان بوشهر بویژه دیلم شاهد اشتغال پایدار و توسعه این شهرستان خواهیم بود.
    معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت سه شنبه به منظور افتتاح و اجرایی شدن چندین طرح به همراه استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت به شهرستان دیلم سفر کرد.
    شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

    برچسب ها