عصر خودرو

انتشار پرتفوی یک ماهه «ثمسکن»

عصر بازار: شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۴ هم خریدار و هم فروشنده بود.

انتشار پرتفوی یک ماهه «ثمسکن»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن) با انتشار صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 اعلام کرد در ابتدای دوره یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 147 میلیارد و 249 میلیون ریال و ارزش بازار سه هزار 174 میلیارد و 78 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده این شرکت در خرداد ماه امسال با کاهش یک میلیارد و 519 میلیون ریال به مبلغ یک هزار و 145 میلیارد و 730 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن با کاهش 393 میلیارد و 388 میلیون ریال معادل دو هزار و 780 میلیارد و 690 میلیون ریال محاسبه شد.

    "ثمسکن" در خرداد ماه امسال با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده دو میلیارد و 12 میلیون ریال و مبلغ 6 میلیارد و 533 میلیون ریال معادل چهار میلیارد و 521 میلیون ریال سود کسب کرد در حالی که طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 493 میلیون ریال خریداری کرد.

    برچسب ها