عصر خودرو

معاون سابق وزیر نفت مطرح کرد ;

مصلحت کشور در ادغام وزارت نفت و نیرو است

عصر بازار- معاون سابق وزیر نفت با اشاره به اینکه مصلحت کشور در این است که وزارت نفت و وزارت نیرو ادغام و وزارت انرژی تشکیل شود، گفت: برنامه ششم توسعه یک فرصت مناسب برای ایجاد زمینه تشکیل وزارت انرژی است.

مصلحت کشور در ادغام وزارت نفت و نیرو است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، منصور معظمی رییس کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران بر یکپارچگی بخش انرژی در کشور و لزوم افزایش بهره‌وری و سرعت در سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و اجرا تاکید کرد.

    وی با اشاره به حضور دو وزارتخانه نفت و نیرو و چندین سازمان وابسته به این دو وزارتخانه در حوزه انرژی، در مورد لزوم ادغام این دو وزارتخانه و تشکیل وزارت انرژی توضیح داد و گفت: وجود دو یا چند وزارتخانه و سازمان مسوول در بخش انرژی موجب اتلاف توانمندی‌ها شده است.

    معاون سابق وزیر نفت با بیان اینکه مصلحت کشور در این است که وزارت نفت و وزارت نیرو ادغام و وزارت انرژی تشکیل شود، افزود: کمیسیون انرژی اتاق تهران در این خصوص راهکارهایی را ارائه داده است و این راه را برای رسیدن به بهره‌وری بیشتر و تجمیع سیاست‌ها و تصمیم‌ها ضروری و قابل دفاع می‌داند.

    معظمی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور که در حال بازنگری و اصلاح برای تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی است گفت: در حال حاضر برنامه ششم توسعه یک فرصت مناسب برای ایجاد زمینه تشکیل وزارت انرژی است که می‌توان از آن برای این ادغام سود برد.

    برچسب ها