عصر خودرو

جزئیات اجرای طرح کارت‌های اعتباری

اعتبار ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در کارت‌ها

عصر بازار- رئیس کل بانک مرکزی ضمن بیان جزئیات اجرای طرح کارت‌های اعتباری در کشور گفت: از اول مهرماه این کارت ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بانک‌ها در حال آماده‌سازی هستند و اعتبار این کارت‌ها۱۰ ، ۳۰ و۵۰ میلیون تومان است.

اعتبار ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در کارت‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، ولی‌الله سیف شامگاه دوشنبه در حاشیه دهمین جلسه شورای گفت‌و‎گوی دولت با بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح کارت‌های اعتباری از اول مهرماه در کشور اجرا می‌شود و شکل کارتهای اعتباری به بانک ها واگذار شده اما از یک مرکزیت هدایت شده و دارای سامانه خاصی است.

    وی افزود: از اول مهرماه این کارت ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بانک‌ها در حال آماده‌سازی هستند و اعتبار این کارت‌ها 10 ، 30 و 50 میلیون تومان است.

    رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: این شیوه تامین تسهیلات، جایگزین تسهیلات خردی می‌شود که در گذشته در نظام بانکی داده می‌شد و نرخ سود این تسهیلات 18 درصد است.

    سیف همچنین با اشاره به استان گلستان و ظرفیتهای استان در بخشهای مختلف گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد نباید جزو استان‌های کم برخوردار باشد و منابع و نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیت این استان است و باید در جذب سرمایه‌گذار تلاش کرد.

    وی اظهار کرد: توسعه سرمایه‌گذاری باید اولویت مسئولان استان باشد و تجربه نشان داده که سرمایه‌گذاری تنها در بخش‌هائی که بخش خصوصی وارد شده موفق بوده است.

    برچسب ها