عصر خودرو

جشنواره حسابهای دلسپرده پس انداز بانک صادرات ایران تمدید شد

عصر بازار- بانک صادرات ایران به منظور فراهم نمودن فرصت مشارکت بیشتر هموطنان، توسعه و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه مدت زمان شرکت در جشنواره حسابهای قرض الحسنه(دلسپرده) را تا پایان شهریور ماه سالجاری تمدید کرد.

جشنواره حسابهای دلسپرده پس انداز بانک صادرات ایران تمدید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک که با هدف ایجاد بستر مشارکت بیشتر هموطنان در امور عام المنفعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، برگزاری بیست ششمین مرحله قرعه کشی بین حساب های قرض الحسنه پس انداز در قالب جشنواره دلسپرده را در دستور کار قرار داده و برای برندگان این نوع حساب ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را در نظر گرفته و در راستای ایجاد فرصت مشارکت بیشتر هموطنان مدت زمان آنرا تا پایان شهریورماه ١٣٩٥ تمدید کرد. بانک متبوع منابع مربوط به سر فصل قرض الحسنه پس انداز را در قالب تسهیلات قرض الحسنه سرفصل هایی همچون: تامین هزینه های ازدواج، تهیه جهیزیه، کارگاههای تولیدی کوچک، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تعاونی های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، راه و مسکن روستایی،واحد های مسکونی آسیب دیده از حوادث قهری به مصرف می رساند. که این اقدامات بانک نقش بسزایی در تامین نیازمندیهای آحاد جامعه داشته است.

    بر اساس این گزارش تمام دارندگان حسابهای قرض الحسنه پس انداز که حداقل مبلغ 500 هزار ریال به مدت 90 روز متوالی از ابتدای شهریورماه ٩٤ لغایت پایان شهریور ماه ٩٥ حفظ و در روز قرعه کشی نیز حداقل مبلغ مذکور را موجودی داشته باشند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و در صورت برنده شدن جایزه به آنها اعطاء خواهد گردید.

    بانک صادرات ایران به منظور ارج نهادن به دارندگان حسابهای قرض الحسنه پس انداز و تشویق آنان به حفظ و افزایش موجودی، برای هر 100 هزار ریال روزانه یک امتیاز در نظر خواهد گرفت.

    شایان ذکر است این بانک در خلال سال ١٣٩٤ با پرداخت بیش از ٨ هزار و ٨٨٦ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بیش از 230 هزار تن از جوانان را در سراسر کشور راهی خانه بخت نموده است، بر اساس آمارهای منتشره این میزان معادل ٢٤ درصد کل تسهیلاتی است از سوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده و بانک متبوع در این زمینه توانسته است عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند.

    برچسب ها