عصر خودرو

تحلیل تکنیکال نماد «خاور»

عصر بازار- در اندیکاتور مکدی نیز هنوز تا وضعیت اشباع قیمتی فاصله داریم و اهداف کوتاه مدت قیمتی در ۱۳۷ و ۱۴۵ تومان تعریف می-شوند

تحلیل تکنیکال نماد «خاور»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،  گروه خودرویی پس از مدت ها و این بار با لیدری خاور مورد توجه بازار قرار گرفته است و هم زمان شدن این اتفاق با آغاز اصلاح گروه پالایشی موجب شده که بازار مجددا تمام تمرکز خود را به لیدر جدید معطوف کند.
    در این بین، حرکت گروه خودرو با استارت قوی خاور و تشکیل صف خرید در این نماد آغاز شد و همان گونه که در نمودار پیداست، سهام شرکت ایران‌ خودرودیزل‌ دقیقا در منطقه مهم مقاومتی خود با صف خرید مواجه شده است.
    از سویی، بررسی نمودارها نشان می دهد شکست مقاومت مذکور با سطح فعلی تقاضا و وضعیت اندیکاتورها، عملی است و قیمت در ادامه این حرکت، سیگنال صعودی از اندیکاتور الیگیتور دریافت خواهد کرد.
    همچنین، در اندیکاتور مکدی نیز هنوز تا وضعیت اشباع قیمتی فاصله داریم و اهداف کوتاه مدت قیمتی در 137 و 145 تومان تعریف می شوند.
    علاوه بر این، از منظر ابرهای ایچیموکو نیز کاهش قطر ابر و حرکت مناسب قیمت به سمت سقف ابر سیگنال مناسبی برای ادامه حرکت صعودی را نشان میدهد.
    بر این اساس، این وضعیت در سایر نمادهای مهم گروه خودرو نیز تقریبا برقرار است.

     

    نویسنده: مصطفی مصری پور، کارگزار شرکت کارگزاری آپادانا
    برچسب ها