عصر خودرو

فهرست جدید زیر ذره بین؛

شیمیایی ها در مدار رشد قیمت

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۱۷و ۳۱مرداد نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

شیمیایی ها در مدار رشد قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل متعلق به بنزن با 10 درصد رشد بوده است، این کالا از رقم یک هزار و 875 به 2 هزار و 78 تومان رسید.

    آروماتیک سنگین هم نسبت به دو هفته قبل 4.98 درصد رشد قیمت داشته است. دی اتیل گلایکول و نرمال بوتانول هم با رشد 3.63 و 2.52 درصد نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند. زایلین مخلوط هم 2.55 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد قیمت داشته است.

    در همین حال پارازایلین نیز 2.32 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد داشته است و از رقم 2 هزار و 463 تومان به 2 هزار و 520 تومان رسیده است.

    اوره پریل و صنعتی نیز نسبت به دو هفته قبل روندی افزایشی داشتند، به طوری که اوره پریل 1.59 درصد و اوره صنعتی 2.38 درصد رشد قیمت داشته است. همچنین گوگرد هم 1.1 درصد نسبت به دو هفته قبل رشد داشته است.

    همچنین دی اتیلن گلایکول، اسیدترفتالیک، استایرن منومر و سودمایع هم با رشد قیمت نسبت به دو هفته قبل مواجه شدند. در همین حال در گروه محصولات شیمیایی گاز پروپان، گاز بوتان و گاز مایع صنعتی با افت قیمت نسبت به دو هفته قبل مواجه شدند.

    گاز پروپان نسبت به دو هفته قبل 1.42 درصد کاهش قیمت داشته است، این کالا از رقم970 به 956 تومان رسیده است. گاز بوتان هم نسبت به دو هفته قبل 30 تومان کاهش داشته است.

    گاز مایع صنعتی هم 2.72 درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشته است. این کالا ازرقم 997 به 970 تومان رسیده است. قیمت دلار هم در محاسبه نرخ پایه محصولات شیمیایی نسبت به دو هفته قبل تغییری نداشت و در محدوده 3 هزارو 534 تومان ثابت ماند.

    برچسب ها