عصر خودرو

محصولات با قیمت جهانی صادر می شود;

رد ادعای ارزان فروشی فولاد

عصر بازار- مدیر عامل فولاد مبارکه با رد ادعای طرح شده مبنی بر ارزان فروشی محصولات این شرکت گفت: محصولات فولاد مبارکه با قیمت های جهانی صادر می شود.

رد ادعای ارزان فروشی فولاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، بهرام سبحانی امروز یکشنبه در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: صنعت فولاد در 40 سال اخیر بدترین شرایط را تجربه می کند و قیمت هرتن به زیر 300 دلار رسیده است اما ما باید محصولات خود را با قیمت های جهانی صادر کنیم.
    عضو هیات نمایندگان اتاق ایران اضافه کرد: با توجه به اینکه بخشی از تولیدات فولاد مبارکه بازار داخلی ندارد، ناچاریم این محصولات را صادر کنیم؛ همچنین باید به این نکته توجه داشت که وقتی یک محصول جایی در بازارهای جهانی پیدا میکند، باید با چنگ و دندان از آن بازار محفاظت کرد.
    سبحانی با بیان این که در این شرایط برخی مطرح می کنند فولاد مبارکه دارایی های مملکت را به حراج گذاشته است، افزود: در پنج سال گذشته قیمت هر کیلو فولاد صادراتی 11هزار و 760 ریال (یک هزار و 176 تومان ) بود و همان زمان قیمت فروش داخلی هفت هزار و 690 ریال( 769 تومان) بود؛ چرا آن زمان درخواست عرضه به نرخ صادراتی نبود؟
    مدیر عامل فولاد مبارکه افزود: قیمت عرضه محصولات به بازار داخلی در چهار سال اخیر ثابت مانده و نرخ های بین المللی گاهی بیشتر و گاهی کمتر از نرخ بازار داخلی است.

    برچسب ها