عصر خودرو

تاثیر عمده املاک قابل واگذاری "وتوس" در بودجه ۹۶ شرکت

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر"وتوس" با سرمایه ای معادل ۶۷۵ میلیارد ریال اولین پیش بینی خود را از درآمد هر سهم شرکت برای سال مالی ۳۱/۰۶/۹۶ به صورت حسابرسی نشده مبلغ ۲۴۰ ریال منتشر کرد.

تاثیر عمده املاک قابل واگذاری "وتوس" در بودجه ۹۶ شرکت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شرکت در بودجه 96برآورد از فروش را نسبت به بودجه سال قبل، 497 درصد افزایش داده که مبلغ قابل توجهی می باشد دلیل این افزایش ، واگذاری حدود 12500از املاک تجاری به گروه پزشکان می باشد. همچنین بهای تمام شده  کالای فروش رفته شرکت به علت بر آورد بهای تمام شده املاک قابل واگذاری 273 درصد افزایش پیش بینی شده است، برآیند این دو منجر به افزایش 1,308 درصدی سود ناخالص شرکت شده است.
    از طرفی، درآمد حاصل از سرمایه گذاریها 100 درصد کاهش می یابد چرا که شرکت برنامه خروج از شرکتهای بورسی و عدم واگذاری وسود دهی شرکتهای غیر بورسی را دارد.در مجموع سود خالص شرکت در بودجه 96 نسبت به سال مالی قبل، 172 درصد بیشتر پیش بینی شده که ناشی ازبرآورد افزایش سود ناخالص حاصل از واگذاری املاک می باشد، سود هر سهم نیز از مبلغ 88 ریال در سال 95 با 173 درصد افزایش در بودجه سال 96 مبلغ 240 ریال برآورد شده است.

    برچسب ها