عصر خودرو

درج نماد ۵ شرکت در بازار اول و دوم فرابورس ایران

عصر بازار: نماد دو شرکت جدید در بازار اول و ۳ شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

درج نماد ۵ شرکت در بازار اول و دوم فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، نماد دو شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در گروه واسطه‌گری‌های پولی و مالی و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید در گروه سرمایه‌گذاری‌ها، پس از احراز شرایط پذیرش از اول شهریور امسال در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شدند.

    سرمایه‌گذاری سبحان با سرمایه یک هزار و 300 میلیارد ریالی در تاریخ 2 اسفندماه و توسعه گوهران امید با 2 هزار میلیارد ریال سرمایه در روز 5 شهریور 93 در فرابورس ایران پذیرش شده‌اند.
    علاوه بر این، نماد سه شرکت چرم مشهد، صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران و صنایع بهداشتی ساینا، دیگر نمادهای درج شده در روز نخست شهریورماه هستند که فهرست نمادهای بازار دوم را به عدد 57 رساندند.
    طبق این گزارش، شرکت 130 میلیارد ریالی چرم مشهد که در تاریخ 2 اسفندماه 93 در گروه‌ دباغی و پرداخت چرم پذیرش شد به تولید انواع کیف، کفش و لباس‌های چرمی مشغول است.
    از سوی دیگر، شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران در گروه فلزات اساسی با سرمایه 115 میلیارد و 200 میلیون ریال قرار گرفته که در زمینه تولید فلزات گرانبها فعالیت می‌کند.
    همچنین، شرکت صنایع بهداشتی ساینا هم که در سوم دی‌ماه سال قبل در گروه محصولات شیمیایی پذیرفته شده به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌پردازد و سرمایه‌ای معادل 100 میلیارد ریال دارد.
    این گزارش می‌افزاید، با درج این 5 نماد، تعداد نمادهای معاملاتی درج شده در فرابورس ایران به عدد 122 رسید.

    برچسب ها