عصر خودرو

امید به صعود داوجونز

عصر بازار- شاخص داو جونز کماکان در ناحیه ۱۸ هزار و ۶۰۰ واحد در حال نوسان است و اهمیت این سقف را دو چندان کرده است. به نظر می‌رسد چالش‌های شکست این سقف در کوتاه مدت و میان مدت هنوز هم پا برجاست، اما چشم انداز دور و بلند مدت در داو جونز نشانه ای از افت و یا کاهش قوی ندارد.

امید به صعود داوجونز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،  در میان مدت احتمال یک دوره کاهشی دیگر تا 17 هزار واحد وجود دارد و در این بین ناحیه 18 هزار واحد یک حمایت نسبتا قوی برای آن است  که می‌تواند یکبار دیگر این شاخص را به سمت بالا حرکت داده و حتی احتمال اینکه در پی آن یک سقف جدید نیز ایجاد شده و تا بالای 19 هزار واحد نیز حرکت کند، نیز وجود دارد.
    با توجه به زمزمه های تغییر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در آینده نزدیک، شکست سقف 18 هزار و 600 واحد نیز هر روز محتمل‌تر شده و امید صعود بیشتر در این شاخص نیز افزایش یافته است. از مجموع اتفاقات و رفتارهای  بازار طی چند هفته گذشته و خصوصا بعد از برگزیت چنین به نظر می‌آید که خرید این گروه  از سهام وارد مرحله جدیدی شده و دوره رونق را مجددا تجربه خواهد کرد.
    برای معامله گران  میان مدت و بلند مدت این شاخص، بررسی نقاط خرید در حوالی 18 هزار واحد را توصیه می‌کنیم اگر چه هنوز ریسک خرید به طور نسبی بالاست ولی ارزش ورود به صورت پله ای را دارد.  معامله‌گران کوتاه مدت فعلا برای فروش‌ها و خریدها ارزش یکسانی قائل شوند و در صورت فراهم شدن شرایط بهتر در هر جهت در آن جهت وارد شده و صرفا نوسانگیر ی روزانه انجام دهند .

    نویسنده: سعید محمدی جزی
    برچسب ها