عصر خودرو

سخنگوی انجمن تولید‌کنندگان لوازم خانگی خبر داد

تمدید کارت اعتباری خرید کالا تا پایان سال

۴۰ میلیارد تومان کالا فروش رفت

عصر بازار- سخنگوی انجمن تولید‌کنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه تا کنون ۴۰ میلیارد تومان از محل کارت اعتباری ،کالا به فروش رفته است، گفت: اجرای این طرح تا پایان امسال تمدید شد.

تمدید کارت اعتباری خرید کالا تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، حمیدرضا غزنوی با اعلام اینکه طرح کارت اعتباری خرید کالای با دوام ایرانی تا پایان امسال تمدید شد، اظهارداشت: مهلت اجرای این طرح تا 31 خرداد ماه امسال بود که با تصویب دایره اعتباری بانک مرکزی طرح کارت اعتباری خرید کالای با دوام ایرانی تمدید و به سیستم بانکی ابلاغ شده است.

    وی با اشاره به اینکه با توجه به اتمام اجرای این طرح در خرداد ماه بانک ها مجوزی برای صدور کارت جدید نداشتند، افزود: خوشبختانه با این تصمیم جدید مشمولین دریافت کارت می توانند نسبت به تهیه این کارت که سقف آن 10 میلیون تومان است اقدام نمایند.

    سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه تا کنون 40 میلیارد تومان از محل این کارت کالا به فروش رفته است، گفت: سه چهارم کالاهای به فروش رفته به بخش لوازم خانگی و یک چهارم به سایر کالاها اختصاص دارد.

    غزنویی اضافه کرد: بیش از 100 هزار کارت اعتباری خرید کالای با دوام ایرانی صادر شده که کمتر از 50 هزار کارت مورد استفاده قرار گرفته است.

    برچسب ها