عصر خودرو

با حکم اسکندری

مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان تغییر کرد

عصر بازار- مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان پس از سه سال از این شرکت فرابورسی رفت تا سکاندار جدید معاونت سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران شود.

مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان تغییر کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس ، مالک رحمتی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سبحان با  حکم محمد رضا اسکندری مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر، به سمت معاون توسعه منابع و پشتیبانی این سازمان انتخاب شد.

    در عین حال علی رضا قدرتی نیز بجای رحمتی به عنوان مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان انتخاب شده است.

    در حکم ابلاغی اسکندری خطاب به رحمتی آمده است: با عنایت به هماهنگی و نظر مثبت نماینده محترم ولی فقیه، معاون رییس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نظر به تعهد ،سوابق و تجارب ارزشمند ، جنابعالی را به سمت «معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اقتصادی کوثر» منصوب می‌نمایم.

    بر اساس این گزارش، مالک رحمتی دانش آموخته دانشگاه امام صادق علیه السلام است که پس از سوابق مدیریتی در وزارت کشور هفت سالی است که در سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید بر صندلی مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن و گروه سرمایه گذاری سبحان تکیه داشت.

    از سوابق اجرایی وی می توان به عضویت در هیات علمی دانشگاه آل طه، عضویت در گروه مشاوران وزیر کشور در دولت نهم، نایب رییسی هیات مدیره انجمن سنگ ایران، نایب ریس هیات مدیره شرکت معدنی امکو وابسته به مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره)، ریاست اسبق دبیر خانه کمیسیون احزاب و تشکل‌های صنفی و تخصصی و اقلیت‌های دینی وزارت کشور و سرپرستی اسبق اداره تشکل‌های صنفی و تخصصی این وزارتخانه اشاره کرد.

    رحمتی در عین حال  چهار سال مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه صنایع  و معادن کوثر و همچنین تجربه ریاست هیات مدیره شرکت سیم و کابل تبریز را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

    وی عضویت در انجمن مالی اسلامی ایران و همچنین انجمن علمی اسلام و توسعه اقتصادی ایران را تجربه کرده و در عین حال در کارگروه تخصصی تدوین سیاست‌های داخلی برنامه پنجم توسعه کشور نیز عضو بوده است.

    برچسب ها