عصر خودرو

ریزش قیمت اوراق تسهیلات مسکن به بازه ۷۰۰ تا ۷۲۸ هزار ریال

عصر بازار: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در اغلب نمادها امروز شنبه کاهش یافت و هر برگه آن در محدوده ۷۰۰ تا ۷۲۸ هزار ریال معامله شد.

ریزش قیمت اوراق تسهیلات مسکن به بازه ۷۰۰ تا ۷۲۸ هزار ریال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات فرابورس ایران در نخستین روز شهریور ماه 1394با خرید و فروش 98 میلیون و 430 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 414 نوبت به ارزش 991 میلیارد و 600 میلیون ریال به پایان رسید.
    در روز جاری، 16 میلیون و 800 هزار سهم پالایش نفت تهران به ارزش 5 میلیارد و 31 میلیون ریال توسط معامله گران دادوستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را از آن خود کرد.
    این گزارش حاکیست، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و پس از آن، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و فن آوا بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت های سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، روان فن آور و سیمان لار سبزوار با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.
    شاخص فرابورس(آیفکس) در جریان معاملات امروز اندکی کاهش یافت و در رقم 735.64 واحد متوقف شد علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)به صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 310 هزار و 440 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 68 هزار و 330 ورقه مرابحه مگاموتور بود.

    برچسب ها