عصر خودرو

در نخستین روز شهریور :

معاملات ۹۹۱ میلیارد ریالی فرابورس

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۹۸ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۹۹۱ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

معاملات ۹۹۱ میلیارد ریالی فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات فرابورس ایران در نخستین روز شهریورماه 1394با خرید و فروش 98 میلیون و 430 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 414  نوبت به ارزش 991 میلیارد و 600 میلیون ریال به پایان رسید.

    در روز جاری، 16 میلیون و 800 هزار سهم پالایش نفت تهران به ارزش 5 میلیارد و 31 میلیون ریال توسط معامله‌گران دادوستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را از آن خود کرد.

    این گزارش حاکیست، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و پس از آن، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و فن آوا بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، روان فن آور و سیمان لار سبزوار با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    آیفکس در جریان معاملات امروز اندکی کاهش یافت و در رقم 735.64 واحد متوقف شد ضمن آنکه قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز در اغلب نمادها کاهش پیدا کرد و هر برگه آن در محدوده 700 تا 728 هزار ریال معامله شد.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 310 هزار و 440 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 68 هزار و 330 ورقه مرابحه مگاموتور بود.

    برچسب ها