عصر خودرو

شنبه ۲۳ مرداد؛

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی

عصر بازار- به گزارش گروه خبر و تحلیل بازار برق کارگزاری مبین سرمایه در معاملات امروز شنبه ۹۵.۰۵.۲۳ در بازار برق بورس انرژی معامله‌ای به انجام نرسید.

آمار و گزارش معاملات برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مبین سرمایه، در بازار برق بورس انرژی، همچنان فروشندگان تمایلی به کاهش قیمت پیشنهادی خود نداشته و انتظار افزایش قیمت را در بازار دارند. هرچند نسبت به دوره‌های گذشته واریزی به حساب شرکت‌های توزیع نیروی برق با افزایش همراه بوده اما همچنان عدم توازن بین عرضه و تقاضا مانع از کشف قیمت صحیح در بازار شده که موجب کاهش قیمت‌ها و نارضایتی نیروگاه‌ها شده است. حال باید دید مقاومت نیروگاه‌ها در برابر کاهش قیمت و عدم انجام معامله تا چه زمانی پایدار خواهد بود.

    بررسی روند نماد 13950528 :
    نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13950528 را نشان می‌دهد. همانطور که مشخص است قیمت در طول دوره روندی نزولی داشته و در حال حاضر در محدوده 335,000 ریال قرار دارد.
    روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ قیمت در طول دوره روندی نزولی داشته و در انتهای دوره در محدوده 444,000 ریال به ثبات رسیده است.
    در این نماد تا به امروز 101  مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 10.05.1395 با 100  مگاوات می‌باشد.

    برچسب ها