عصر خودرو

استاندار اردبیل خواستار ایجاد بورس کالا در استان شد

عصر بازار- استاندار اردبیل گفت: با هدف معرفی محصولات و دستیابی به رونق اقتصادی بیشتر، ایجاد بورس کالا در استان ضرورت دارد و تحقق آن باید پیگیری شود.

استاندار اردبیل خواستار ایجاد بورس کالا در استان شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مجیدخدابخش افزود: بورس کالا در صورت تحقق زمینه ساز توسعه صنایع ، انبارداری و اشتغال قابل توجه در استان خواهد بود.

    وی اظهار کرد: بخش کشاورزی استان می تواند در ایجاد بورس کالا نقش مهمی ایفا کند و مسوولان امر باید برای تحقق آن برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

    وی بیان کرد: انگور مشکین شهر حتی در دبی شهرت یافته است و باتوجه به دایر بودن پروازهای روزانه به دبی، باید برای صدور و عرضه انگور این شهرستان با بسته بندی های مطلوب و مشتری پسند اقدام شود.

    خدابخش ادامه داد: سردخانه اتمسفریک شهرستان مشکین شهر با قابلیت نگهداری میوه به مدت هشت ماه در سالجاری افتتاح خواهد شد و لازم است مدیریت تولید، بسته بندی و صدور انگور مشکین شهر از سوی مسوولان امر جدی گرفته شود.

    او ادامه داد: احیای ظرفیت های بومی و محلی تولید و برنامه ریزی برای صدور و عرضه بهینه محصولات آن در اقتصاد مقاومتی تاکید شده است و از ایده ها و راهکارهای خلاق در این زمینه استقبال می کنیم.

    برچسب ها