عصر خودرو

وزیر نفت:

ویرایش جدید قراردادهای نفتی مشکل قانونی داشته باشد دوباره اصلاح می‌کنیم

عصر بازار- وزیر نفت با اشاره به ارسال متن قراردادهای جدید نفتی از سوی دولت برای رئیس مجلس گفت: قراردادهای جدید نفتی برای تصویب به مجلس فرستاده نشده بلکه به منظور تطبیق با قوانین بوده و و اگر با قانون مغایرت داشته باشد آن را به دولت ابلاغ می کند تا اصلاح شود.

ویرایش جدید قراردادهای نفتی مشکل قانونی داشته باشد دوباره اصلاح می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بیژن زنگنه در مصاحبه با رادیو اقتصاد از تصمیم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در مورد تک‌نرخی شدن بنزین اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: وزارت نفت با تک نرخی شدن سوخت موافق است.

    وی تصریح کرد: در حال حاضرکارت سوخت برای بنزین ضروری است اما عاملی برای کنترل مصرف سوخت نیست.

    وی همچنین اظهار داشت : کارت سوخت در زمان شروع عملکرد موفقی داشته اما در حال حاضر نیازی به کارت بنزین نیست اما در گازوئیل رانندگان باید کارت سوخت داشته باشند.

    وزیر نفت تاکید کرد: تک نرخی شدن برای بنزین با هر نرخی که می‌خواهند بگذارند امری واجب است چون وقتی بنزین دونرخی باشد فسادآور و غیر قابل کنترل است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به «قراردادهای جدید نفتی» اشاره کرد و گفت: کمیسیون انرژی کارگروهی برای پیگیری و بررسی این موضوع تشکیل داده است.

    زنگنه از ارسال متن شرایط عمومی (قراردادهای جدید نفتی) به رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین که در مجلس مستقر است این موضوع را بررسی خواهد کرد و اگر با قانون مغایرت داشته باشد آن را به دولت ابلاغ می کند تا اصلاح و بازنگری شود.

    وی اظهار داشت: قراردادهای جدید نفتی برای تصویب به مجلس فرستاده نشده بلکه به منظور تطبیق با قوانین بوده است.

    برچسب ها