عصر خودرو

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

شرکت های خارجی خواهان سرمایه گذاری در پایانه های نفتی ایران هستند

عصر بازار- مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از استقبال شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد.

شرکت های خارجی خواهان سرمایه گذاری در پایانه های نفتی ایران هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، سید پیروز موسوی افزود: قراردادهای جدید نفتی سبب توسعه صنعت عظیم نفت کشور خواهد شد.
    به گفته این مقام مسئول، با اجرایی شدن قراردادهای جدید نفتی، دست شرکت ملی نفت ایران برای انتخاب بهترین های نفت در جهان باز می شود و مدیران ارشد نفت با تدبیر کامل به شناسایی حوزه هایی مورد نیاز توسعه می پردازند.
    موسوی با بیان این که نفت یکی از مهمترین حوزه های سیاست اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: در شرکت پایانه های نفتی ایران کارگروه های مختلفی تشکیل شده که می توان به موفقیت های این شرکت در پسابرجام اشاره کرد.
    اجرا شدن برجام از دی ماه پارسال، موانع پیش روی صادرات نفت ایران را برداشت به طوری که میزان صادرات از یک میلیون بشکه به 2.1 میلیون بشکه در تیرماه 1395 افزایش یافت.
    شامگاه بیست و ششم دی ماه 1394 با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.

    برچسب ها