عصر خودرو

شمارش معکوس برای از سرگیری سوآپ;

مکان سوآپ ۳۰۰ هزار بشکه در روز از پایانه نکا

عصر بازار- عضو هیات مدیره شرکت نیکو خاطرنشان کرد: در حال حاضر در پایانه‌های ما ظرفیت‌های بالایی فراهم شده و قابلیت داریم که از پایانه نکا تا ۳۰۰ هزار بشکه در روز سوآپ کنیم.

مکان سوآپ ۳۰۰ هزار بشکه در روز از پایانه نکا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایلنا، محمود آستانه عضو هیات مدیره شرکت نیکو درباره از سرگیری سوآپ نفت گفت: با دستور زنگنه موضوع سوآپ در حال پیگیری و انجام است و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های داخلی مثل پالایش و پخش، خط لوله و شرکت پایانه‌ها صورت گرفته و مذاکرات نیز با برخی شرکت‌های خارجی در حال انجام است.

    وی افزود: در حال حاضر برخی از همسایگان آمادگی خود را جهت از سرگیری سوآپ اعلام کردند و آماده‌اند که کار را شروع کنند.

    آستانه با ابراز امیدواری از اینکه امسال کار سوآپ مجددا از سر گرفته شود، تصریح کرد: کشورهای حوزه خزر نفت را در نکا تحویل می‌دهند و در خلیج فارس از پایانه های ما تحویل می‌گیرند.

    وی اظهار داشت: سوآپ نفت معوضی است که وقتی نفتی از بالا به ما تحویل می‎دهند به همان میزان و حجم از پایین به سوآپ کننده نفت تحویل می‌دهیم با اضافه اینکه ما سوآپی و حق الزحمه هم دریافت می‌کنیم.

    عضو هیات مدیره شرکت نیکو خاطرنشان کرد: در حال حاضر در پایانه‌های ما ظرفیت‌های بالایی فراهم شده و قابلیت داریم که از پایانه نکا تا 300 هزار بشکه در روز سوآپ کنیم.

    برچسب ها