عصر خودرو

در کمیسیون انرژی انجام می شود؛

بررسی همه فرضیه‌های محتمل در مورد آتش سوزی مجتمع‌های پتروشیمی

عصر بازار- نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون فرضیه‌های مربوط به آتش سوزی مجتمع های پتروشیمی را مورد بررسی قرار می‌دهد و نهایتا گزارش خود را به رئیس مجلس ارائه می‌کند.

بررسی همه فرضیه‌های محتمل در مورد آتش سوزی مجتمع‌های پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایسنا، سید علی ادیانی اظهار کرد: کمیسیون انرژی فرضیه های مربوط به آتش سوزی مجتمع های پتروشیمی از جمله اینکه این اتفاقات به دلیل اشکالات فنی و یا سهل انگاری و یا خدای نکرده تعمدی بوده است را مورد بررسی قرار می‌دهد.

    وی افزود:  تعدادی از کارشناسان از سوی کمیسیون برای بررسی هر سه حادثه اعزام شدند تا گزارش های دقیق و کارشناسانه خود را تقدیم کمیسیون کنند اما تا پیش از ارائه این گزارش ها نمی‌توان قضاوت کرد که این آتش‌سوزی عمدی بوده یا نقص فنی وجود داشته یا مولفه‌های دیگری در این اتفاق دخیل بوده است و تا زمانی که موضوع در دست بررسی است نمی‌شود نظر قطعی داد.

    وی اظهار کرد: پس از اینکه گزارش کارشناسان به کمیسیون ارائه شد کمیسیون این گزارش را جمع بندی خواهد کرد و آن را تقدیم رئیس مجلس می‌کند، البته اگر رئیس مجلس تشخیص دهد ممکن است این گزارش در صحن علنی مجلس نیز قرائت شود.

    برچسب ها