عصر خودرو

سرمایه ۱۲ هزار میلیاردی صندوق‌های کشاورزی

عصر بازار- عضو هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کشور از وجود ۱۲ هزار میلیارد ریالی سرمایه در صندوق‌های کشاورزی کشور خبر داد.

سرمایه ۱۲ هزار میلیاردی صندوق‌های کشاورزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایسنا، علی‌رضا اشرفی اظهار کرد: این سرمایه در 102 صندوق کشاورزی در کل کشور موجود است.

    وی تصریح کرد: از این تعداد صندوق 32 صندوق استانی 47 صندوق شهرستانی، چهار صندوق منابع طبیعی 12 صندوق زنان و هفت صندوق ملی است.

    اشرفی با اشاره به کیفیت خدمات‌دهی این صندوق به کشاورزان و باغداران کشور ادامه داد: صندوق‌های حمایت از توسعه کشاورزی بسیار ساده و با پرداخت وام چهار درصد به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

    عضو هیات مدیره صندوق کشاورزی از الزم مسئولان استانی به کمک به این صندوق از سوی مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که استانداری‌ها و فرمانداری‌ها باید از منابع در اختیار خود به صندوق‌ها یاری رساند.

    اشرفی با اشاره به اینکه همه صندوق‌ها باید در جهت افزایش سرمایه‌های خود تلاش کنند، گفت: صندوق‌ها باید به درجه‌ای از سرمایه برسند که بتوانند به خوبی جوابگوی مردم باشند.

    وی تاکید کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی باید با مدل‌های بومی فعالیت و مدیریت شوند.

    برچسب ها