عصر خودرو

در روز ۲۷ مردادماه

بلوک ۵ درصدی سهام "سمات" روی میز مزایده می‌رود

عصر بازار- بلوک ۵ درصدی سهام‌ عادی شرکت‌ سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، ۲۷ مرداد در بازار فرابورس ایران عرضه می‌شود.

بلوک ۵ درصدی سهام "سمات" روی میز مزایده می‌رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بانک ملی ایران تصمیم به فروش یک بلوک 5 درصدی از شرکت سپرده‌گذاری و تسویه وجوه گرفته که طبق آن، قیمت پایه هر سهم در این عرضه بلوکی 6 هزار و 600 ریال و قیمت پایه کل 165 میلیارد ریال خواهد بود.

    این گزارش حاکی است، آخرین سرمایه ثبت شده این شرکت معادل 500 میلیارد ریال است و 25 میلیون سهم عادی از 500 میلیون سهم ثبت شده این شرکت در روز 27 مردادماه به صورت بلوکی عرضه می‌شود.

    همچنین، کارگزار عرضه کننده "سپرده4" کارگزاری بانک ملی ایران بوده و پرداخت کل ثمن معامله مطابق با رویه تسویه پایاپای به صورت یکجا و نقد انجام خواهد شد.

    گفتنی است، شرکت‌ سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه جهت انجام امور پس از معاملات بازارهای بورس یا خارج از بورس تشکیل شده است و وظایف پس از معاملات بازارهای مالی شامل سپرده‌گذاری و ثبت، نگهداری و انتقال اوراق بهادار و پایاپای و تسویه معاملات انجام شده در بازارهای مالی را بر عهده دارد.

    برچسب ها