عصر خودرو

از ابتدای امسال تاکنون از امارات چقدر کالا وارد کردیم؟

پرطرفدارترین کالاهایی که از امارات به ایران می‌آیند

عصر بازار- انواع وسایل نقلیه و ماشین‌آلات، انواعی از غلات و حبوبات، کره، موز، تلفن‌های همراه، قطعات گوشت گاو و پارچه از جمله کالاهای عمده وارداتی ایران از امارات در ماه‌های آغازین سال جاری هستند.

پرطرفدارترین کالاهایی که از امارات به ایران می‌آیند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، ایران از ابتدای سال جاری تا 19 مردادماه معادل دو میلیارد و 685 میلیون و 984 هزار دلار کالا از امارات متحده عربی وارد کرده است. این کشور که دومین مبدأ عمده واردات ایران در ماه‌های اخیر است، در روز 19 مردادماه نیز در فهرست کشورهای عمده طرف معامله واردات ایران قرار گرفته و دومین مبدأ کالاهای وارداتی کشور است. ایران در این روز معادل30 میلیون و 40 هزار دلار کالا از امارات وارد کرده است.

    اقلام عمده وارداتی ایران از امارات متحده عربی در سه ماهه آغازین سال جاری عبارتند از: انواع «وسایل نقلیه موتوری»، «مجموعه مولدها که با نیروی باد کار کند»، «ماشین‌آلات و دستگاه‌های تهیه لبنیات»، «جو به استثنای بذر»، «بوژی محرک و بوژی راهنمای لکوموتیوهای راه آهن یا تراموا یا نواقل روی خط راه آهن»، «کنجاله و سایر آخال‌های جامد، حتی خردشده یا به هم فشرده به شکل حبه یا گلوله که از استخراج روغن سویا به دست می‌آید»، «گوشی تلفن همراه»، «لوبیای سویا»، «ذرت دامی» و «محصولاتی از آهن یا فولاد غیر ممزوج تخت و گرم نوردشده به شکل طومار»، «کره بسته‌بندی‌شده»، «اجزا و قطعات توربین‌های بخار»، «موز سبز تازه یا خشک‌کرده»، «انواعی از دانه گندم به‌جز گندم دامی»، «قطعات بی استخوان منجمد از نوع گاو»، «بوزداهای بدن و ضد ترشح عرق»، «دامپرها برای استفاده در خارج از شاهراه‌ها»، «اجزا و قطعات توربین‌های بخار»، «عدس» و «پارچه‌های تاروپودباف، رنگرزی‌شده از نخ رشته‌های سنتتیک».

    برچسب ها