عصر خودرو

در روزهای گذشته صورت گرفت

پوند و دلار گران شد، یورو ارزان

عصر بازار- روزهای اخیر در بازار ارز، نرخ‌ دلار و پوند با نوسانات نسبی همراه شد و از سوی دیگر یورو و لیر ثبات بیشتری تجربه کردند.

پوند و دلار گران شد، یورو ارزان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، ‌در بازار ارز پوند انگلستان از جمله ارزهایی بود که با نوساناتی همراه بوده است؛ به طوری که از اولین روز هفته - 16 مرداد -  تا روز گذشته 16 تومان نوسان پیدا کرده است.

    پوند در ابتدای هفته جاری به طور متوسط 4651 تومان در بازار آزاد عرضه شد و در روزهای بعد به روند صعودی خود ادامه داد و به 4661 تومان و بعد به 4667 تومان رسید تا هفته نسبتا پر نوسانی را سپری کند.

    همچنین دلار آمریکا از دیگر ارزهای پرنوسان این هفته است. دلار در اولین روز هفته روند خود را در بازار 3529 تومان آغاز کرد اما در روز بعد یعنی 17 مرداد با جهش 11 تومانی مواجه شد و به 3540 تومان رسید. دلار آمریکا در روزهای بعد تا حدودی شیب کاهشی به خود گرفت و روی 3538 تومان ایستاد.

    لیر ترکیه نیزدر بازار آزاد در این هفته با هفت تومان نوسان همراه شد. لیر ترکیه در روزهای اخیر در هفته جاری در کمترین نرخ 1192 تومان و در بیشترین نرخ 1199 تومان فروخته شد. 

    همچنین یورو در این روزها بازار کم نوسانی را سپری می‌کند، در این هفته یورو در کمترین قیمت 3940 و در بیشترین قیمت 3946 تومان عرضه شد تا با تغییر شش تومانی روبرو شده باشد.

    برچسب ها