عصر خودرو

معاون مالی و اقتصادی هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات:

شرط بازگشایی نماد سنگ آهنی ها اعلام شد

عصر بازار: سهامداران صنعت سنگ آهن منتظر بازگشایی نماد این شرکت ها در بورس تهران هستند.

شرط بازگشایی نماد سنگ آهنی ها اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مرتضی علی اکبری، معاون مالی و اقتصادی هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در خصوص دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لغو بخشنامه کاهش سه درصدی قیمت گندله آهن و این که نماد شرکت های سنگ آهنی کی در بورس تهران بازگشایی می شوند گفت : جای نگرانی برای سود سهام شرکت های سنگ آهنی وجود ندارد، با دستور معاون اول رییس جمهور این نگرانی برطرف شده است.

    وی گفت: بخشنامه کاهش سه درصدی در قیمت گندله اگر در بودجه شرکت ها اعمال می شد موجب اثرات شدید منفی بر سود سهام شرکت های این صنعت بود و آن ها را مجبور به تعدیل منفی می کرد. اما با دستور اخیر معاون اول رییس جمهور جای نگرانی برای سود شرکت های سنگ آهنی وجود ندارد.

    سهامدار عمده شرکت های تولید کننده سنگ آهن درباره این که نماد شرکت های سنگ آهنی چه زمانی در بورس تهران بازگشایی می شوند، گفت: با لغو رسمی ابلاغیه صادر شده توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفته جاری شاهد بازگشایی نماد 5 شرکت مرتبط با صنعت سنگ آهن هستیم، در واقع تنها شرط باقی مانده برای بازگشایی نماد شرکت های سنگ آهنی نامه لغو بخشنامه اخیر با توجه به دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور است.

    معاون هلدینگ معادن و فلزات در پایان از رسیدگی ویژه به پرونده کاهش دستوری قیمت گندله در سطوح عالی دولت و رفع دغدغه 200 هزار سهامدار صنعت سنگ آهن تشکر و قدردانی کرد.

    برچسب ها