عصر خودرو

مالکیت یک دارایی فکری از طریق فرابورس ایران واگذار می‌شود

عصر بازار- مالکیت اختراع "فیلتر شیکونین جاذب مواد مضر و سراطان‌زای دود سیگار" در بازار فرابورس ایران واگذار می‌شود.

مالکیت یک دارایی فکری از طریق فرابورس ایران واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، واگذاری مالکیت این دستگاه به صورت نقد یا نقد و اقساط از طریق کارگزاری سهم آشنا به روش مذاکره انجام می‌شود.

    بر این اساس، متقاضیان شرکت در مذاکره باید حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه 20 مرداد‌ماه، فرم درخواست خود را از طریق یکی از کارگزاران عضو به فرابورس ایران ارسال کنند.

    طبق این گزارش، این اختراع که شهریور 86 در اداره کل مالکیت صنعتی ثبت شده و اصالت گواهی آن در تاریخ 23 آذر‌ماه 93 به تایید رسیده، به صورت 100 درصدی با قیمت پایه کل 16 میلیارد ریال و در قالب یک ورقه بهادار مبتنی بر دارایی فکری واگذار خواهد شد.

    همچنین، واریز 25 درصد ارزش کل معامله به صورت نقد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی حداکثر 4 روز پس از انعقاد تفاهم‌نامه فروش، ارائه 3 فقره چک بانکی به مبالغ مساوی معادل باقی مانده ثمن معامله و ارائه فرم تسویه وجه خارج از پایاپای حداکثر 4 روز پس از انعقاد تفاهم‌نامه فروش، حداقل شرایط قابل احراز متقاضیان شرکت در مذاکره است.

    گفتنی است، بازار دارایی فکری فرابورس ایران که تسهیل انتقال تکنولوژی، تسهیل قیمت‌گذاری منطقی اوراق مالکیت معنوی بر مبنای قیمت یک بازار رقابتی و نیز ارتقای شاخص ثبت اختراعات کشور در مراجع بین‌المللی از جمله اهداف آن محسوب می‌شود، در ماه‌های اخیر با اقبال بیشتری از سوی صاحبان اختراع و طرح صنعتی مواجه شده به طوری که تعداد اختراعات درج شده در فهرست عرضه‌ این بازار به 131 مورد رسیده است.

    برچسب ها