عصر خودرو

استقبال مشتریان از معاملات شکر در بورس؛

ثبت رکورد فروش ۱۰ هزار تن شکر در بورس کالا

عصر بازار- روز دوشنبه ۱۸ مرداد، در پی استقبال مشتریان، ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید در بورس کالای ایران به فروش رفت که رکوردی تازه در معاملات روزانه شکر در این بورس به شمار می رود.

ثبت رکورد فروش ۱۰ هزار تن شکر در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران در این روز و در تالار محصولات کشاورزی کارخانجات قند اسلام آباد غرب، جوین ، شاهرود، شیروان، قزوین، کرج، میاندوآب، میبد، نیشابور، فارابی و کارون ،بالغ بر 10 هزار و 300 تن شکر سفید خود را در بورس کالا به فروش رساندند.

    این گزارش حاکی است، در تالار محصولات کشاورزی و در گروه جو نیز بالغ بر 9 هزار و 994 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی مورد معامله قرار گرفت. از دیگر محصولات معامله شده در این تالار می توان به معامله 2380 تن ذرت دانه ای  و 20 تن کنجاله سویا پلیت اشاره کرد.

    این گزارش حاکی است، در تالار صادراتی بورس کالای ایران در روز دوشنبه 26 هزار و 150 تن انواع قیر و 130 تن وکیوم باتوم برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد معامله بیش از 7 هزارتن انواع مواد پلیمری، 14 هزار تن انواع قیر و 2 هزار تن گوگرد کلوخه بود.

    در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز 220 تن شمش هزار پوندی 99.8 شرکت ایرالکو و 15 کیلوگرم شمش طلای معدن موته مورد معامله قرار گرفت . ضمن آنکه داد و ستد بیش از 51 هزار تن انواع ورق های فولاد مبارکه در سیستم معاملات مچینگ ثبت شد.  

    در مجموع بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله بیش از 126 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از یکهزار و 874 میلیارد ریال بود.

    برچسب ها