عصر خودرو

عضو هیئت مدیره تلیسه توضیح داد:

زمان عرضه سهام در فرابورس نزدیک است

عصر بازار- در حالی که دو روز پیش سید فضل امیرارجمندی مدیرعامل شرکت تلیسه احتمال داده بود که امروز دوشنبه بخشی از سهام این شرکت در فرابورس عرضه می‌شود، این اتفاق روی نداد و عرضه آن به وقت دیگری موکول شد.در این خصوص عضو هیئت مدیره شرکت تلیسه می‌گوید: زمان عرضه سهام این شرکت در فرابورس نزدیک است.

زمان عرضه سهام در فرابورس نزدیک است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این خصوص محمد تهران خواه عضو هیئت مدیره شرکت تلیسه گفت: تنها احتمال عرضه سهام این شرکت در روز دوشنبه مطرح شد. این در حالی است که عرضه سهام این شرکت زمان زیادی طول نخواهد کشید و انتخاب زمان عرضه در دست سهام‌داران است. در همین راستا میزان عرضه اولیه، زمان و قیمت سهام آن در کمیته بررسی خواهد شد و مشخص می‌شود.

    وی افزود: سهام شرکت معرفی شده و زمان عرضه آن نزدیک است. همچنین مهمترین مزیت این شرکت نزدیک بودن به تهران است و هم اکنون بالغ بر 180 هکتار اراضی را دراختیار دارد که موقعیت این شرکت در سطح استان را بی نظیر می‌کند. این شرکت دارای دوبخش واحد گاوداری است که یکی در شهریار و دیگری در جاده قم قراردارد. در واحد شهریار 6 هزار راس دام و در حسن آباد قم نیز 1700 راس دام نگهداری می‌شود.

    تهران خواه اضافه کرد: تلیسه هم اکنون سرمایه ایی بالغ بر 7 میلیارد تومان دارد. همچنین 51 درصد از سهام تلیسه به کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، 35 درصد آن به بنیاد و 14 درصد به بخش خصوصی اختصاص دارد.

    در همین ارتباط روابط عمومی فرابورس ایران نیز معتقد است: روز دوشنبه که پیش‌تر برای عرضه اعلام شده بود، گمانه زنی‌های شرکت تلیسه بوده است و فرابورس ایران تا اطلاعیه عرضه را بر روی سایت قرار ندهد، زمان عرضه مشخص نمی‌شود. همچنین چون مراسم معارفه برگزار شده عرضه سهام این شرکت نزدیک است.

    پیش از این، سید فضل امیرارجمندی مدیرعامل شرکت تلیسه گفته بود: شرکت تلیسه دومین شرکت صنعت دامداری در بورس است که اهم فعالیت های شرکت در زمینه کشاورزی، دامپروری و شیلات است. این شرکت هم اکنون 100 تن شیر در روز تولید می‌کند و قصد دارد تا دو سال آینده گلخانه‌ایی مدرن به مساحت 30 هکتار احداث کند تا در آن به تولید صیفی‌جات و سبزیجات بپردازد. همچنین این شرکت در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده قزل آلا محسوب می‌شود. این شرکت در سال 72 تاسیس شده و درحال حاضر درکیلومتر 2 جاده شهریار به تهران قراردارد.

    برچسب ها