عصر خودرو

هند ۱۵۰ هزار تن ریل به ایران صادر می کند

عصر بازار- شرکت فولاد و برق جیندال هند روز دوشنبه اعلام کرد این شرکت ۱۵۰ هزار تن ریل مخصوص برای خطوط مترو و قطارهای سریع السیر را در یک سال و نیم آینده به ایران صادر می کند.

هند ۱۵۰ هزار تن ریل به ایران صادر می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، یک مقام شرکت فولاد و برق جیندال با بیان اینکه نخستین محموله ازاین ریل ها بزودی به ایران ارسال می شود اظهار کرد این ریل ها در شرکت فولاد 'رایگر' این کشور تولید می شود.
    وی که خواست نامش محفوظ بماند اظهار کرد این شرکت قرار داد ارسال 150 هزار تن از این ریل ها را با ایران منعقد کرده است .
    به گفته مقامات شرکت فولاد و برق جیندال ،ریل های ارسالی به ایران 18 متر طول دارد و از طریق بندر 'گانگاوارام ' در ایالت 'آندراپرادش ' در جنوب هند به ایران ارسال می شود.
    روزنامه انگلیسی زبان بیزینس استاندارد نیز درگزارشی نوشت شرکت راه آهن دولتی هند' ایرکان' قرار است خط آهن چابهار تا افغانستان را برای انتقال کالا به این کشور احداث کند.
    براساس این گزارش، شرکت فولاد و برق جیندال پیش از این 35 هزار تن ریل را برای احداث خط آهن تامین که 10 هزار تن آن درسالجاری به ایران ارسال شده است .
    پیش از این اعلام شد 'اکسیم بانک' هند برای صادرات ریل راه آهن به ایران و توسعه بندر چابهار
    قرار است 30 میلیارد روپیه (444 میلیون دلار) از بازار داخلی هند سرمایه جذب و در قالب خطوط اعتباری در اختیار بانک های ایرانی قرار می دهد.
    این بانک در قالب صندوق توسعه صادرات خطوط اعتباری به ارزش 444 میلیون دلار به هشت بانک ایرانی برای استفاده از ریل های تولیدی هند و توسعه بندر چابهار اختصاص داده است .

    برچسب ها