عصر خودرو

از بازگشایی نماد "شپلی" تا ضرب الاجل سازمان برای خروج از زیان شرکت

عصر بازار- سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن انتشار اطلاعیه ای در سایت کدال در خصوص مجوز افزایش سرمایه انتشار یافته در تاریخ ۳۰/۰۴/۹۵ شرکت پلی اکریل ایران در این سایت و لزوم خروج شرکت از ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت شفاف سازی کرد.

از بازگشایی نماد "شپلی" تا ضرب الاجل سازمان برای خروج از زیان شرکت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، بر طبق گزارش حسابرس و بازرس قانونی این شرکت  در خصوص گزارش توجیهی افزایش سرمایه،افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های شرکت بر مبنای ارزش روز خالص داراییها تا مبلغ 7/5,822میلیارد ریال در 29/12/94صورت گرفت.

    پس از افزایش سرمایه نیز زیان انباشته‌ای به مبلغ 2/501 میلیارد ریال که از نصف سرمایه افزایش یافته بیشتر است دارد ، لذا خروج از ماده 141 قانون تجارت میسرنمی شود و صرفا با بکارگیری تمهیداتی به منظور جلوگیری از زیان آتی و هم زمان افزایش سرمایه (تکمیلی) از محل آورده نقدی سهامداران حداقل به میزان زیان انباشته مذکور یا تامین از محل سود سنوات عادی شرکت را از ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت خارج می کند.

    مضافا جلوگیری ازوقوع زیان و یا کسب سود آتی مستلزم افزایش سطح فعالیت تا میزان ظرفیت قابل دسترس از طریق تامین منابع مالی لازم فراهم می گردد. شرکت برای چگونگی دستیابی به منابع مالی لازم طرح و برنامه مشخصی که از پشتوانه اجرائی قابل اتکا برخوردار باشد، ارائه ننموده است.

    براین اساس سازمان بورس و اوراق بهادار، یک ماه به شرکت فرصت داده شده تا با اجرایی کردن تعهدات و پیشنهادات خود، نسبت به تهیه گزارش توجیهی که متضمن افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی داراییها ی شرکت طی یک مرحله و اخذ تاییدیه بازرس قانونی شرکت نسبت به آن و همچنین در بردارنده برنامه مشخص شرکت جهت خروج از ماده 141 قانون تجارت  وسودآور شدن شرکت طی سالهای آتی باشد، اقدام کند.

    همچنین مقرر گردیده است که سهامداران عمده شرکت به طور کامل از حق تقدم های خود در مهلت 60 روزه پذیره نویسی استفاده کنند، در صورت عدم ارسال گزارشات لازم به سازمان بورس، مجوز افزایش سرمایه قبلی شرکت از تاریخ 30/04/95 کماکان تا 60 روز دارای اعتبار بوده و سازمان اقدام به بازگشایی نماد پلی اکریل ایران می کند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو