عصر خودرو

نوسان ۱۵ هزار تومانی سکه در روزهای اخیر

عصر بازار- انواع سکه طی روزهای اخیر در بازار آزاد با نوسانات نسبتا زیادی همراه شده است؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید حدود ۱۵ هزار تومان در پنج روز گذشته نوسان داشته است.

نوسان ۱۵ هزار تومانی سکه در روزهای اخیر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بازار سکه از اواخر هفته گذشته تا امروز با نوسانات نسبتا زیادی همراه شده است.

    سکه تمام طرح جدید در روزهای 13 و 14 مرداد چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته حدود یک میلیون و 20 هزار تومان در بازار آزاد عرضه شد. اما در روز گذشته - شنبه - و همچنین بازار امروز به حدود یک میلیون و 5000 تومان رسید تا طی پنج روز اخیر 15 هزار تومان کاهش نرخ را پشت سر گذاشته باشد.

    همچنین نیم سکه در این مدت با 5000 تومان نوسان همراه شده است. در روز سیزدهم مرداد نیم سکه 563 هزارتومان عرضه شد اما در ابتدای این هفته و بازار امروز به 558 هزار تومان کاهش یافت.

    از سوی دیگر ربع سکه با کاهش 3000 تومانی در روزهای گذشته روبرو شده و از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز بین 288 تا 291 هزار تومان در نوسان بوده است.

    همچنین سکه گرمی بین 183 تا 185 هزار تومان در این چند روز در نوسان بوده است تا 2000 تومان نوسان را در پنج روز اخیر پشت سر گذاشته باشد.

    برچسب ها