عصر خودرو

با اجرای طرح صیانت از مخزن محقق شد ;

درآمدزایی ١٩ هزار میلیارد ریالی پالایشگاه سوم پارس جنوبی در سال ۹۴

عصر بازار- پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اجرای طرح صیانت از مخزن مشترک توانست با ٢٤ ماه تولید پایدار گاز، رکورد جدیدی میان پالایشگاههای این مجتمع ثبت کند.

درآمدزایی ١٩ هزار میلیارد ریالی پالایشگاه سوم پارس جنوبی در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، سرپرست پالایشگاه سوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: پارسال در قالب فرایندی علمی و دانش محور و با اتکا بر توان کارشناسان واحدهای مهندسی، تعمیرات، بازرسی فنی و بهره برداری به ترتیب شاهد افزایش فرآورش و تولید سه، چهار، 50 و ٢٣ درصدی گاز، اتان، پروپان و بوتان بودیم.

    محمد شفیع موذنی افزود: این پالایشگاه در راستای اهداف و استراتژیهای مجتمع و حفاظت از محیط زیست در سال گذشته افزون بر تلاش در جهت تولید بدون وقفه محصولات، توانست میزان مشعل سوزی را نسبت به سال پیش از آن ٣٤ درصدی کاهش دهد.

    وی به اقدامات مهم این پالایشگاه در جهت حفاظت از محیط زیست اشاره و اظهار کرد: از سرویس خارج کرده کامل چاله‌ سوزان، بهبود شرایط واحد تصفیه پساب و کاهش میزان آلاینده‌های خروجی از این واحد به دریا، افزایش فضای سبز از ٤,٧ درصد فضای صنعتی به هفت درصد، تعامل با سازمانهای دولتی و مردم نهاد محیط‌ زیستی در راستای احیای جنگلهای حرا، گامهای موثر پالایشگاه سوم در راستای حفاظت از محیط زیست و بهبود شرایط پیرامونی بوده است.

    به گفته‌ موذنی، مهمترین برنامه‌های این پالایشگاه در سال ٩٥، برنامه‌ریزی برای افزایش خوراک دریافتی پالایشگاه با احداث خط لوله ١٨ اینچ میان پالایشگاه سوم و چهارم بوده که در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و استراتژیهای مجتمع تدوین شده است.

    سرپرست پالایشگاه سوم در پایان اعلام کرد: انجام به موقع تعمیرات اساسی و افزایش راندمان تولید بویژه در بخش اتان، بهینه سازی واحد دانه بندی گوگرد، تلاش در راستای کاهش آلاینده های واحد پساب و گوگرد سازی با بهینه‌سازیهای در نظر گرفته شده، ساخت ساختمانهای اپراتوری مطابق با الزامات پدافند غیرعامل و بهینه سازی زیر ساختهای اداری پالایشگاه در جهت افزایش رضایت مندی کارکنان و... از دیگر برنامه های این پالایشگاه در سال ٩٥ است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو