عصر خودرو

محبوب‌ترین کالاهای روسی در بازارهای ایران

عصر بازار- روسیه یکی از مبدأهای عمده کالاهای وارداتی به ایران در روز ۱۳ مردادماه بوده است. اما پرطرفدارترین کالاهایی که از این کشور وارد بازارهای ایران می‌شوند، کدام کالاها هستند؟

محبوب‌ترین کالاهای روسی در بازارهای ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، ایران از ابتدای سال جاری تا 13 مردادماه معادل 601 میلیون و 696 هزار دلار کالا از روسیه وارد کرده است. بر اساس گزارش گمرک ایران، روسیه در روز 13 مردادماه نیز از کشورهای عمده طرف معامله واردات ایران است و در این یک روز ایران معادل 918 هزار دلار کالا از این کشور وارد کرده است.

    اقلام عمده وارداتی ایران از روسیه طی سه ماهه آغازین سال جاری عبارتند از: «دستگاه‌های کمک ناوبری رادیوی غیر از دستگاه موقعیت‌یاب جهانی»، «گندم»، «ذرت دامی»، «چوب اره شده یا ناهمواری گرفته شده از درازا، لایه‌بری شده از تیره کاج»، «جو به استثنای بذر»، «کشتی‌ها و قایق‌های مسافربری از هر نوع به‌جز قایق‌های تفریحی عمومی»، «دانه آفتابگردان»، «الکترودهای زغالی برای کوره‌ها»، «محصولات تخت نوردشده از فولاد» و «وسایل نقلیه هیبریدی دارای موتور پیستونی درون‌سوز تناوبی جرقه‌ای – احتراقی با حجم سیلندر بیشتر از 2000 سی سی اما از 2500 سی سی بیشتر نباشد».

    برچسب ها