عصر خودرو

ﺭﺋﯿﺲ هیات ﻣﺪﯾﺮه انجمن ﺻﻨﻔﯽ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﻫﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺮﻍ مطرح کرد:

تامین امنیت تولیدکنندگان و ثبات قیمت با عرضه مرغ در بورس کالا

عصر بازار- ﺭﺋﯿﺲ هیات ﻣﺪﯾﺮه انجمن ﺻﻨﻔﯽ ﭘﺮﻭﺭﺵ‌ﺩﻫﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺮﻍ ﮔﻮﺷﺘﯽ ﮐﺸﻮﺭ گفت: عرضه مرغ در بورس کالای ایران برای تولیدکننده ایجاد امنیت می‌کند و به ثبات قیمت در بازار کمک خواهد کرد.

تامین امنیت تولیدکنندگان و ثبات قیمت با عرضه مرغ در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمد یوسفی -ﺭﺋﯿﺲ هیات ﻣﺪﯾﺮه انجمن ﺻﻨﻔﯽ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﻫﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺮﻍ ﮔﻮﺷﺘﯽ ﮐﺸﻮﺭ- با بیان این مطلب گفت: عرضه مرغ در بورس کالای ایران برای تولیدکننده مزیت‌های فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها ایجاد امنیت و به ثمر رسیدن تولید است؛ چرا که وصول پول این افراد به راحتی انجام می شود.

    او افزود: اکثر تولیدکنندگان همواره با چک‌های بلندمدت از سوی خریداران مواجه شده و نگرانی از وصول پول خود را دارند، اما معاملات و پرداخت پول در بورس کالای ایران به صورت نقدی، سلف و آتی و کاملا تضمین شده است.

    یوسفی همچنین با اشاره به اینکه بورس کالا محلی برای کشف نرخ و شفافیت قیمتی است، گفت: معاملات مرغ در بورس کالای ایران به خریداران این امکان را می دهد تا با مراجعه به سایت بورس کالای ایران از قیمت ها اطلاع پیدا کرده و باعث کوتاه شدن دست واسطه‌ها و دلالان در تعیین نرخ می‌شود.

    ﺭﺋﯿﺲ ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺪﯾﺮه انجمن ﺻﻨﻔﯽ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﻫﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺮﻍ ﮔﻮﺷﺘﯽ ﮐﺸﻮﺭ در ادامه افزود: بازار مرغ با توجه به عرضه در بورس کالای ایران به تعادل می رسد و احتمال دارد اوایل کار مشکلاتی وجود داشته باشد، اما به مرور زمان مشکلات حل و فصل شده و بازار به تعادل می رسد و قیمت ها شفاف خواهد شد.

    او با اشاره به اینکه معاملات مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در بورس کالای ایران با حداقل 5 تن انجام می شود، خاطر نشان کرد: حداکثر خرید مرغ نیز 20 تن است که احتمال دارد حداقل خرید به یک تن هم برسد.

    یوسفی همچنین افزود: مرغداران از عرضه محصولات کشاورزی مانند ذرت، جو و کنجاله در بورس کالای ایران بسیار راضی هستند و همواره از این معاملات به دلیل شفافیت قیمت‌ها استقبال می‌کنند.

    برچسب ها