عصر خودرو

شکر داخلی شهریور به بازار می‌آید؛

روند کاهش قیمت شکر آغاز شد

عصر بازار- معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز روند نزولی قیمت شکر در بازار خبر داد و گفت: ۶۹ هزارتن شکر در بندرامام درحال تخلیه است و ۳۳ هزارتن دیگر نیز هفته آتی وارد کشور می‌شود.

روند کاهش قیمت شکر آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، حسن عباسی معروفان میزان واردات شکر را در 3 تا 4 ماه اخیر، 200 هزارتن اعلام کرد و اظهارداشت: از این میزان، بخشی وارد کشور شده و بخشی از آن نیز بزودی وارد خواهد شد.

    وی با بیان اینکه هفته گذشته 55 هزارتن شکر در کشور توزیع شد، گفت: 69 هزارتن از این محصول نیز دو روز قبل وارد بندر امام شده و در حال تخلیه و ترخیص است. ‌

    معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران اضافه کرد: هفته آینده یک کشتی حامل 33 هزارتن شکر وارد کشور می‌شود؛ ضمن اینکه یک کشتی دیگر هم طی یک ماه آینده وارد خواهد شد.

    عباسی معروفان با تاکید بر اینکه شکر هم در داخل موجود است و هم وارد می‌شود، تصریح کرد: ما هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

    به گفته وی شرکت بازرگانی دولتی ایران در 35 روز، 150 هزارتن شکر در بورس کالا عرضه کرده است.

    معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع گسترده شکر طی روزهای آتی به بازار خبر داد و گفت: از دهم شهریورماه نیز شکر تولید داخل وارد بازار می‌شود که همین امر نیز به احتکارکنندگان ضرر می‌زند.

    عباسی معروفان درباره آخرین وضعیت قیمت این کالا در بازار نیز افزود: هفته گذشته قیمت شکر در بازار به ثبات رسیده بود و درحال حاضر نیز روند نزولی نرخ آن آغاز شده است.

    وی با بیان اینکه در روند فعلی نرخ شکر روزانه 100 تا 200 تومان کاهش دارد، اظهارداشت: قیمت این کالا امروز یکشنبه نسبت به روز گذشته 140  تومان ارزان شده است.

    برچسب ها