عصر خودرو

در روز پایانی مردادماه:

۱۴ هزار و ۵۵۶ نوبت داد وستد اوراق بهادار در فرابورس انجام شد

عصر بازار: در جریان معاملات روز پایانی مرداد در فرابورس ایران، ۱۲۷میلیون ورقه بهادار در ۱۴ هزار و ۵۵۶ نوبت مورد معامله قرار گرفت.

۱۴ هزار و ۵۵۶ نوبت داد وستد اوراق بهادار در فرابورس انجام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از فرابورس ایران، معاملات مردادماه 1394 بازار فرابورس ایران با خرید و فروش 127 میلیون و 180 هزار ورقه بهادار در 14 هزار و 556 نوبت به ارزش 896 میلیارد و 200 میلیون ریال به اتمام رسید.

    در روز جاری، 15 میلیون و 630 هزار سهم پالایش نفت تهران به ارزش 53 میلیارد و 270  میلیون ریال توسط معامله‌گران دادوستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات روز پایانی مرداد را به نام خود ثبت کرد.

    این گزارش حاکیست، سهام نیرو سرمایه و پس از آن توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و قند چهارمحال بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های پالایش نفت تهران، بیمه دی و مرجان‌کار با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    آیفکس در جریان معاملات امروز یک درصد کاهش یافت و در رقم 742 واحد متوقف شد ضمن آنکه قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز افت کرد و هر برگه آن در محدوده 710 تا 730  هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

    طبق این گزارش، نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ذوب آهن اصفهان ، بانک دی، توسعه خدمات دریایی وبندری سینا، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و نفت ایرانول، پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 3 میلیون و 370 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 43 هزار و 620 ورقه اجاره ماهانه رایتل بود.

    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت کشتیرانی دریای خزر با توجه به ارائه اطلاعات مبنی بر تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 1394 و نماد معاملاتی شرکت آ س پ با توجه به ارائه اطلاعات اولین پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 95 و تعدیل با اهمیت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی 95 نسبت به آخرین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94، متوقف شد.

    برچسب ها