عصر خودرو

تدارک ویژه وزیر اقتصاد برای سال پایانی دولت یازدهم

معاون پارلمانی طیب‌نیا کیست؟

عصر بازار- در جابجایی‌های اخیر در وزارت اقتصاد، پست معاونت پارلمانی نیز دستخوش تغییرات شد تا زمینه تعامل هر چه بیشتر این وزارتخانه با نمایندگان مجلس را فراهم سازد.

معاون پارلمانی طیب‌نیا کیست؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرآنلاین، جابجایی‌های جدید در وزارت اقتصاد نشان از آن دارد که طیب نیا تدارک ویژه‌ای برای سال پایانی دولت یازدهم دیده است.

    سید مصطفی رضوی 58 ساله به عنوان معاون جدید امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد در کنار تجارب متعدد و متنوع مدیریتی، سابقه خوب علمی را نیز در کارنامه خود دارد.

    دایره متنوع فعالیت مدیریتی رضوی 58 ساله از جانشینی معاون پارلمانی وزارت پست، تلفن در دولت اول اصلاحات تا تاسیس و ریاست دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در دولت دهم فرصت مناسبی برای تعامل هر چه بیشتر وزارت اقتصاد با مجلس در سال پایانی دولت یازدهم باشد.

    رضوی با مدرک دکترای مدیریت‌سیستم دانشگاه تهران اکنون به عنوان دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران صاحب کرسی است.

    ریاست کوی دانشگاه تهران و مدیر کل امور دانشجویی این دانشگاه در سالهای پرتلاطم آغازین دهه 60 نخستین تجارب مدیریتی رضوی محسوب می شود. او برای سالهای بعد نیز در جایگاهایی چون؛ مدیر کلی کارگزینی دانشگاه تهران و جانشینی معاون اداری و مالی دانشگاه تهران، ریاست طرح توسعه دانشگاه تهران خدمت کرده است.

    رضوی سپس به عنوان مدیر کل فنی به نهاد ریاست جمهوری رفت و بعد از آن جانشین معاون پشتیبانی و امور مجلس وزارت پست و تلگراف و تلفن در دولت اول اصلاحات شد.

    این عضو هیات علمی دانشگاه سپس بار دیگر به حوزه اجرایی دانشگاه تهران برگشت و اقدام به تاسیس دانشکده کارآفرینی کرد و خود به عنوان نخستین رییس آن دانشکده تا سال 91 در آن جایگاه ماند.

    رضوی با آغاز بکار دولت یازدهم به وزارت اقتصاد رفت و به عنوان رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری این وزارتخانه تا پیش از رفتن به معاونت پارلمانی ارایه خدمت کرد.

    برچسب ها