عصر خودرو

هواپیمایی آمازون هم از راه رسید

عصر بازار- اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان‌های الکترونیک، تبلت‌‌ها و دیگر اقلام الکترونیک می دیدید، حالا باید منتظر باشید تا این لوگو را بر روی هواپیماهای بویینگ مشاهده کنید.

هواپیمایی آمازون هم از راه رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک اعلام کرده که برای اولین بار از یک هواپیمای اختصاصی برای تحویل اقلام مختلف استفاده خواهد کرد. این بویینگ 767 یکی از 40 هواپیمای کرایه ای آمازون برای ارتقای سرعت و کیفیت تحویل اقلام مختلف خواهد بود.

    آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به مشتریان ارتقا می دهد.

    این شرکت مدتی است شبکه ای از رانندگان را در قالب سیستمی مشابه با اوبر به کار گرفته تا مطمئن شود سفارشات خریداران در بازارهای محلی مانند بالتیمور، میامی و میلواکی به موقع به دست آنها می رسد. آمازون سال قبل هم ناوگانی متشکل از 4000 کامیون را برای نقل و انتقال محصولات مختلف تاسیس کرد.

    کارشناسان معتقدند آمازون از این طریق می خواهد کنترل بیشتری بر فرایند ارسال و تحویل کالا به مشتریان داشته و از این طریق از نارضایتی کاربران به علت دریافت اقلام آسیب دیده و معیوب بکاهد.

    برچسب ها