عصر خودرو

اتاق های لوکزامبورگ و ایران زمینه سرمایه گذاری های جدید را بررسی می کنند

عصر بازار- «ژانو اربلدینگ» مدیر اموربین الملل اتاق لوکزامبورگ از سفر شرکت های لوکزامبورگی به ایران برای بررسی زمینه های سرمایه گذاری جدید خبر داد.

اتاق های لوکزامبورگ و ایران زمینه سرمایه گذاری های جدید را بررسی می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، "ژانو اربلدینگ" صنایع فولاد، خودروسازی، خدمات هوایی، مهندسی، فضایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات را زمینه های همکاری میان دو کشور عنوان کرد و گفت: در ترکیب این هیات شرکت های مطرح و با تجربه لوکزامبورگ برای حضور در بازار ایران و سرمایه گذاری در اجرای پروژه های کریدور جنوب به شمال و شرق به غرب حضور دارند.
    وی افزود: هیات اقتصادی و سرمایه گذاری لوکزامبورگ قصد دارد از 26 مهرماه به مدت 10 روز در تهران برای ایجاد زمینه های همکاری مشترک و سرمایه گذاری مذاکراتی انجام دهد.
    «فرهاد شریف» معاون امور بین الملل اتاق ایران نیز در این دیدار بر همکاری اتاق ایران برای پذیرش هیات، هماهنگی ملاقات های موسسات بانکی و مالی اعلام آمادگی کرد.
    وی از همکاری برای دعوت از فعالان اقتصادی و بانک های خصوصی کشور خبر داد و افزود: یکی از اهداف اتاق ایران تسهیل روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای مشتاق به ارتباط با بخش خصوصی کشور است.
    معاون امور بین الملل اتاق ایران، قابلیت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و امکان جذب سرمایه های خارجی را بستری برای آغاز همکاری های مشترک با لوکزامبورگ عنوان کرد و افزود: با استفاده از تجربیات لوکزامبورگ و روش های نوین مدیریت مالی می توان فعالیت های مفیدی در جهت همکاری های مشترک در سازمان بورس به انجام رساند.

    برچسب ها