عصر خودرو

حسین عبده تبریزی در مراسم معارفه رییس جدید سازمان بورس:

افزایش قدرت تامین مالی بورس، حاصل مدیریت فطانت است

عصر بازار- آقای فطانت در زمان ریاست خود تلاش زیادی برای افزایش قدرت تامین مالی از طریق بازار سرمایه انجام داد و اکنون بازار سرمایه جایگاه ویژه ای در این حوزه پیدا کرده است.

افزایش قدرت تامین مالی بورس، حاصل مدیریت فطانت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در مراسم معارفه شاپور محمدی، رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: ریاست سازمان بورس و اعضای شورای عالی بورس به فراخور زمان و مقتضیات قانون عوض می شوند. با وجود این که مدت قانونی حضور رییس سازمان بورس، 5 سال است، اما امروز به فراخور قانون و مقتضیات اقتصادی کشور، ماموریت آقای فطانت در سازمان بورس به پایان رسیده است.

    وی افزود: آقای فطانت در زمان ریاست خود تلاش زیادی برای افزایش قدرت تامین مالی از طریق بازار سرمایه انجام داد و اکنون بازار سرمایه جایگاه ویژه ای در این حوزه پیدا کرده است.
    عبده تبریزی در ادامه اظهار کرد: اکنون اقتصاد کشور مشکلات بزرگی دارد و نشانه هایی اعم از کاهش نرخ اشتغال را میتوان از جمله این مشکلات شناسایی کرد. در این زمان فشار به بازار سرمایه برای افزایش

    قدرت تامین مالی صنایع بالا می رود و البته بازار سرمایه نیز اکنون بلوغ نسبی در این حوزه پیدا کرده است.

    وی بیان کرد: انتظار می رود که به طور کلی تامین مالی از سیستم بانکی به طور کلی به سمت بازار سرمایه بیاید. 

    عضو شورای عالی بورس عنوان کرد: آقای فطانت در مدت زمان ریاست خود تلاش زیادی برای افزایش شدت تامین مالی بورس انجام داد. همچنین در این مدت زمان ، ابزارهای تامین مالی و معاملاتی جدیدی به بورس وارد شد .

    برچسب ها